شاکی پرونده کهریزک گفت:‌ انصراف جوادی‌فر از شکایت به خود وي مربوط است اما اي كاش رضایت نمی‌داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "کامرانی" پس از پایان دهمین جلسه دادگاه کهریزک در جمع خبرنگاران درباره رضایت جوادی‌فر اظهار داشت: حق جوادی‌فر است که درباره شکایتش تصمیم‌گیری کند و می‌تواند نسبت به هر یک از متهمان اعلام رضایت کند.
 
این شاکی پرونده کهریزک ادامه داد: امروز مرتضوی بخشی از دفاعیات خود را ارائه داد و این دفاعیات بیشتر پیرامون اتهام معاونت در قتل و اظهارات جلسه قبل روح‌الامینی بود.
 
وی با تاکید بر اینکه مرتضوی همچنان با ادامه روال گذشته خود همه اتهاماتش را رد می‌کند، اذعان داشت: مرتضوی توانست با اصرار فراوان مهلت آخرین دفاعیاتش را افزایش دهد، از این رو در جلسه بعد نیز دفاعیات مرتضوی ادامه خواهد داشت.  
 
کامرانی با بیان اینکه از دلیل رضایت جوادی‌فر مطلع نیستم گفت: نمی‌توانم درباره مسائل شخصی افراد اظهارنظر کنم و ما باید براساس چارچوب قانونی پیش رویم، از این رو نمی‌توان پیش‌بینی کرد که فردا چه اتفاقی می‌افتد.  
 
این شاکی پرونده کهریزک همچنین درباره احتمال حرف جوادی‌فر برای کناره‌گیری از شکایتش تصریح کرد: این احتمال را بعید می‌دانم برای اینکه جوادی‌فر حق انتخاب دارد و می‌تواند درباره شکایتش تصمیم‌گیری کند.  
 
وی با انتقاد از این موضوع که مرتضوی همچنان اتفاقات کهریزک را نفی  می‌کند، افزود: امروز روح‌الامینی به دلیل مسافرت نتوانست به جلسه دادگاه بیاید.
 
کامرانی همچنین درباره شهود معرفی شده جدید از سوی مرتضوی اذعان داشت:‌ دادگاه برای احضار شهود مستقلا تصمیم‌گیری می‌کند و شهود بنا به درخواست دادگاه در آن حضور می‌یابند.  
 
این شاکی پرونده کهریزک همچنین بار دیگر در واکنش به اعلام انصراف جوادی‌فر از شکایتش خاطرنشان كرد: انصراف جوادی‌فر از شکایت به خود وي مربوط است اما اي كاش رضایت نمی‌داد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: کامرانی ، دهمین ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار