مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: الشباب در امارات هم حریف استقلال نشد و در تهران هم زور این تیم به استقلال نمی رسد.

آتیلا حجازی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قبل از بازی رفت 2 تیم هم گفته بودم که الشباب نمی تواند برای استقلال مشکل ساز شود و همه دیدند که این تیم در خانه خودش هم حریف استقلال نشد. الآن هم جای نگرانی نیست چون زور الشباب در آزادی به استقلال نمی رسد و از حالا باید استقلال را در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دید. به نظر من استقلال در بازی برگشت مشکل خاصی نخواهد داشت و می تواند به راحتی الشباب را شکست داده و به جمع 8 تیم برتر آسیا برود.

مربي سابق تيم فوتبال استقلال افزود: الشباب در خط دفاع خیلی کند و به شدت آسیب پذیر است و مهاجمان سرعتی استقلال می توانند از این نقطه ضعف بزرگ حریف خود استفاده کرده و نتیجه خوبی در ورزشگاه آزادی بگیرند. هر چند الشباب مهاجمان خطرناکی دارد اما در تهران نمی توانند برای استقلال دردسر درست کنند.

حجازی در پایان گفت: هواداران استقلال در این بازی حمایت خوبی از تیم خواهند داشت تا با کمک آنها الشباب را در تهران شکست داده و به  جمع 8 تیم آسیا برسند. استقلال در این فصل نتایج خوبی در آسیا گرفته و این بازی می تواند خاطره خوبی برای طرفداران تیم باشد تا با یک پیروزی قاطع به مرحله بعدی مسابقات صعود کنند./مح
برچسب ها: حجازی ، الشباب ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار