کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: گزینه‌های اصولگرایی باید بعد از تایید صلاحیت‌ها ائتلافی با هم داشته باشند و تمهیداتی را فراهم کنند تا بر اساس اقبال مردمی به نفع یکدیگر کنار روند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، علیرضا زاکانی کاندیدا احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه نشست دانشجویی در دانشگاه خواجه نصیر طوسی  در پاسخ به سوالی  مبنی بر اینکه نظر شورای نگهبان در مورد احراز صلاحیت شما چیست،اظهار داشت: برنامه خود را به شورای نگهبان ارائه دادم ما  و منتظر اعلام نظر این شورا هستم و هنوز یک‌روز برای اعلام تایید و رد صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان وقت باقی است.

زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه هزینه‌های انتخاباتی شما به چه شکل است، گفت: تا کنون خرجی نکردیم و در آخر  هزینه‌ها را در اختیار عموم  قرار می‌دهم و بر طبق آخرین اطلاعی که از مسئولان منابع مالی ستاد دارم این است که تا الان نزدیک به  7 میلیون تومان برای تبلیغات انتخابات در دست داریم. 

وی با بیان اینکه تا به حال اقدام خاصی برای تبلیغات صورت نگرفته  ادامه داد: کار طراحی تبلیغات انجام شده ولی در زمینه کار چاپی فعالیتی صورت نگرفته است، باید خودمان را در ساده ترین وجه به مردم معروف کنیم.

کاندیدای احتمالی دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به سوالی  مبنی بر اینکه در صورت عدم احراز صلاحیت چه می کنید؟، اظهار داشت: در صورت احراز یا عدم احراز صلاحیت از شورای نگهبان تشکر می‌کنم.

وی در ارتباط  راهکار وحدت نامزدهای اصولگرایی، بیان کرد:  دو راهکار را برای اجماع اصولگرایی در نظر داریم که  راهکار اول این است که بعد از تایید صلاحیت  نامزدهای جبهه اصولگرایی  با یکدیگر جلساتی را داشته باشند و ضمن پرداختن به یکدیگر رقبای درون گروهی را جزو خط قرمز خود قرار دهند زیرا معتقدیم همین که کاندیداهای اصولگرایی با هم بنشینند و گفتگو کنند زمینه‌های نزدیک شدن آنها به هم ایجاد می‌شود.

زاکانی با اشاره به  راهکار دوم برای اتحاد اصولگرایان اضافه کرد: گزینه‌هایی که از نظر گفتمانی نزدیکی بیشتری به هم دارند باید ائتلافی با هم داشته باشند و تمهیداتی را فراهم کنند تا بعد از اینکه تلاش و فعالیت‌های تبلیغاتی خود را انجام دادند در یک مقطع زمانی بر اساس اقتضائات و اقبال مردمی به نفع یکدیگر کنار روند تا تکثر کاندیدای اصولگرایی را نداشته باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار