مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان راه آهن سنگ اندازی نکنند ، زیرا فصل نقل و انتقال است.

 
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، محمد رویانیان در گفت‌وگویی در خصوص حاشیه های مذاکره با علی دایی و پرسپولیس گفت : دایی اسطوره باشگاه پرسپولیس است وقتی کارنامه او را نگاه می‌کنم از آن لذت می برم ، باید او را برای پرسپولیس به خدمت می گرفتیم. این وظیفه من است که بتوانم خواسته‌های هواداران را برآورده کنم.
 
وی افزود: این را بدانید که انتخاب یک امر آزاد است . برای من دایی،‌ گل‌محمدی، ابراهیم‌زاده و مایلی‌کهن همه بزرگند وقابل احترام .فرقی ندارد من همه را یک جور نگاه می‌کنم. باید در انتخابم دقت بیشتری می کردم .
 
وی در خصوص شروط دایی و قراردادش گفت: مطمئن باشیدقرارداد من و دایی حرفه‌ای است. من با هیچکس در پرسپولیس زیرمیزی نداشتم و همیشه سعی کردم به این تیم به چشم حرفه‌ای نگاه کنم. من و  نژادفلاح اول استعلام گرفتیم و بعد با دایی صحبت کردیم و غیر از این مسئله دیگری در بین نبود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این که امروز آیا با مسئولان راه‌آهن دیداری داشتید یا خیر،‌ گفت: امروز به دیدار مدیر شرکت راه‌آهن رفتم. متاسفانه فقط رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه است که سنگ می‌اندازد . اگر زیاد سوءاستفاده کند دچار مشکلاتی می شود.

برچسب ها: رویانیان ، دایی ، شروط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار