امام جمعه سقز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان و شهرستان سقز را نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان خواند و با غیرقابل توصیف کردن برکات این سفر، آن را زمینه‌ساز شکوفایی و توسعه استان دانست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ماموستا عبدالرحمان حسین‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز سفر رهبری به شهرستان سقز گفت: وحدت زمینه‌ساز توسعه است و این مهم از خواسته‌های تمامی مردم و مسئولان است.

وی از حضور حماسی مردم مناطق مختلف کردستان در استقبال از رهبر و پیشوایشان، آن را نشانه علاقه و پایبندی مردم منطقه به ولایت و رهبری دانست.

امام جمعه سقز انتخابات را بزرگ‌ترین صحنه حضور حداکثری مردم و ملت شریف ایران در میدان برای پوچ کردن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: حضور در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور و انتخاب فرد اصلح از وظایف خطیر همگانی مردم است.

وی سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان و شهرستان سقز را نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان خواند و با غیرقابل توصیف کردن برکات این سفر، آن را زمینه‌ساز شکوفایی و توسعه استان دانست.

در این همایش فرماندار شهرستان سقز با تبریک سالروز تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به شهرستان سقز گفت: سفر پرخیر و برکت معظم‌له نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان است و برکات این سفر از جهات متنوع قابل بحث و بررسی است.

نادر فخری با اشاره به برکات سفر تاریخی، افزایش میل به سرمایه‌گذاری در کردستان توسط سرمایه‌گذاران خارج از استان، تغییر نگاه و نگرش مردم ایران و بازتاب گسترده تشریف‌فرمایی هشت روزه در کردستان و استقبال بی‌نظیر و گسترده مردم را از جمله دستاوردهای مادی و معنوی این سفر عنوان کرد.

وی اختصاص اعتبارات ویژه در قالب کالاهای اساسی و کمک به محرومان و نیازمندان را از جمله دستاوردهای معنوی سفر رهبری به کردستان برشمرد و سپس به دستاوردهای سفر معظم‌له به سقز و تشریح 135 پروژه با اعتبار بالغ بر 518 میلیارد و 826 میلیون ریال پرداخت.

فخری مهم‌ترین تأثیر سفر مقام معظم رهبری به کردستان را زدوده شدن نگرش ناامنی از این استان عنوان کرد و افزود: با این سفر ارزشمند امنیت حاکم بر کردستان به صورت علنی جلوه‌گر شد و پس از آن سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و گردشگری در استان رشد قابل توجهی یافت.

وی در ادامه به بحث اهمیت انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و خواستار رعایت قانون توسط داوطلبین و مجریان برگزاری انتخابات شد.

فخری تلاش اداره‌ها برای بسترسازی در زمینه حضور گسترده مردم را خواستار شد و تصریح کرد: امروز در شهرستان شاهد شور و نشاط و شعور انتخاباتی هستیم و باید این روند ادامه داشته باشد.

وی شرکت پرشور در ‌انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تجلی و تبلور حماسه سیاسی دانست و گفت: ‌نقش مردم در تعیین سرنوشت در نظام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فخری در پایان تعامل بین هیئت نظارت، ‌اجرایی و ناظران شورای نگهبان را خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد که با این تعامل خوب و برنامه‌ریزی منسجمی که برای سازماندهی نیروی انسانی و آماده‌سازی امکانات سخت‌افزاری صورت گرفته است انتخابات پرشوری را شاهد خواهیم بود./ج1

برچسب ها: کردستان ، رهبر ، مقام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.