تهيه طرح اجرايي ترويج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزي و کارآفريني در مدارس ابتدايي تا دبيرستان از جمله فعاليت هاي سازمان آموزش فني و حرفه اي در زمينه ترويج فرهنگ مهارت آموزي است.

کوروش پرند رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: از جمله عملکردهاي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در زمينه توسعه و ترويج فرهنگ مهارت آموزي شرکت در جشنواره ها و نمايشگاههاي ملي و بين المللي، اجراي طرح ترويجي گسترش و تعميق فرهنگ مهارت کار و کارآفريني از طريق اعزام روحانيون و تهيه طرح اجرايي ترويج واشاعه فرهنگ مهارت آموزي و کارآفريني در مدارس ابتدايي تا دبيرستان است.
وي در ادامه به ساير فعاليت هاي اين سازمان در خصوص توسعه فرهنگ مهارت اموزي اشاره و تصريح کرد تهيه بروشور معرفي رشته هاي مهارتي، برگزاري جشنواره استان از کارآفرينان برتر، برگزاري بازديد همگاني از مراکز آموزش فني و حرفه اي سراسر کشور و برگزاري جشنواره گراميداشت 6 مرداد و روز ملي کارآفريني و ترويج اموزش هاي فني و حرفه اي از ديگر اقدامات است.
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور خاطرنشان کرد: همچنين اجراي طرح کودک رايانه براي کودکان زير 7 سال و برگزاري نخستين جشنواره خانواده، کودک و مهارت آموزي از اقدامات ويژه سازمان آموزش فني و حرفه اي در سال گذشته در خصوص مهارت آموزي براي کودکان خردسال بوده است./ل
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار