رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه سیمان یاسوج در دوماه گذشته افزون بر چهار هزار تن سیمان به کشور عراق صادر کرد.

 ˈداریوش دیودیدهˈ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: تولید ماهیانه کلینکر کارخانه سیمان یاسوج در فروردین ماه امسال به بالاترین میزان خود در چند سال اخیر رسید.
وی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده و کاهش توقفات خط تولید، این کارخانه توانسته است با تولید 26 هزار و 244 تن کلینکر در فروردین ماه امسال، بالاترین رکورد تولید کلینکر ماهانه در طی دوران فعالیت خود را ثبت کند.
دیودیده بیان کرد: این میزان، 150 درصد ظرفیت اسمی کارخانه سیمان یاسوج محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه این کارخانه در سال گذشته افزون بر هشت هزار و 900 تن سیمان به کشور عراق صادر کرد گفت: این میزان در دو ماه گذشته با رشدی 40 درصدی به بیش از چهار هزار تن رسید.
دیودیده با بیان اینکه یکی از مشکلات کارخانه سیمان یاسوج ناوگان حمل و نقل است افزود: در صورت بهبود شرایط حمل و نقل، صادرات سیمان این کارخانه در سال جاری تا سقف 30 هزار تن افزایش می یابد.
وی گفت: کارخانه سیمان یاسوج با ظرفیت اسمی تولید سالانه 218 هزار و چهارصد تن انواع سیمان خاکستری در سال 1383 در منطقه دشت روم از توابع شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید./س
برچسب ها: سیمان ، صادرات ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.