انیمیشن جزیره مروارید در ۱۳ قسمت ۱۰دقیقه یی در صدا و سیمای مرکز کیش تولید و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار دارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه پویا، انیمیشن  جزیره مروارید  در ۱۳ قسمت ۱۰دقیقه یی در صدا و سیمای مرکز کیش تولید و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار دارد
این جزیره ی دورافتاده، وسط اقیانوس و دور از دسترس انسان است. اطراف این جزیره منطقه کنترل کوسه ها و نیز مرغ خرچنگ خوار است و بعد از عبور از تخته سنگ های بزرگ و ترسناک به دهکده ای زیبا که خانه های بسیار زیبا و فانتزی دارند می رسیم که خرچنگ ها در آنجا زندگی می کنند. دشمن اصلی این خرچنگ ها کوسه ها و مرغ خرچنگ خوار است که هر بار به جزیره آنها می آیند و موجب ترس و وحشت خرچنگها می شوند. آنها برای ایجاد امنیت گروهی را تشکیل می دهند و در هر قسمت اتفاقات خاصی برای اهالی این جزیره زیبا می افتد.
شخصیت های اصلی این برنامه، بچه ها هستند؛ سایا، بچه ی شرور دهکده و دانا بچه ای مثبت، پر انرژی و شجاع از جمله ی این شخصیت ها هستند.
این انیمیشن در جشنواره ی انیمیشن بوشهر در بخش انیماتور صاحب دو جایزه شد.
عوامل این انیمیشن عبارتند از: نویسنده : سعید گایینی، استوری بورد: علی محفوظی نژاد، کامپوزیت: فاطمه نصیری فرد،
لی اوت: صفیه احمد پور، طراح بگراند: زهره مروج زاده، انیماتور: علی دشتکی، نسترن گایینی، منشی تولید: مونا نصیری فرد، لیکاریل: نسرین گایینی، رنگ و اسکن: جواد گایینی، طراح شخصیت: علی دشتکی.
لازم به ذکر است پخش این انیمیشن از روزدوشنبه 30 اردیبهشت ساعت 16:06از شبکه پویا پخش می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.