فرماندار سنندج از رشد بیش از ۳۲ درصدی شعب اخذ رای انتخابات ۲۴ خرداد نسبت به دوره های گذسته به منظور رفاه حال مردم در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران  سنندج ، میرزایی اصل، فرماندار سنندج،  در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: انتخابات وحضور گسترده وحماسی مردم دراین امر خطیر بستری برای تحکیم همبستگی والفت اجتماعی است چرا که حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد ضامن ثبات سیاسی وپیشرفت وترقی جامعه است.وی افزود: به منظور رفاه حال مردم و براساس برآوردهای اولیه در روز 24 انتخابات قریب به 321 شعبه اخذ رأی در شهرستان سنندج مستقر خواهند شد که این آمار در مقایسه با انتخابات دوره گذشته بیش از 32 درصد رشد دارد.
فرماندار سنندج با اشاره به نامگذاری سالجاری تحت عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مصداق بارز حماسه سیاسی مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات است و همه ما باید تلاش هایمان معطوف به فراهم کردن زمینه برای حضور گسترده مردم وتحقق شعار حماسه سیاسی باشد.
وی با اشاره یه اینکه اولویت اصلی ما در بحث تخصیص اعتبارات در سالجاری اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام خواهد بود، خاطر نشان کرد: مابقی پروژه‌ها نیز با پیشرفتی بیش از 50 درصد در حال اجراست که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم./س
 

برچسب ها: جلسه ، دوره ، مستقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.