رای کمیته انضباطی والیبال در خصوص مسابقه متین ورامین و سایپا

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز گذشته در خصوص بررسی پرونده متین ورامین و سایپا در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال در سال 91 تشکیل جلسه داد و رای خود را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای بررسی پرونده بازی تیم های سایپا البرز و متین ورامین در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال با حضور مسئولین فدراسیون، کمیته انضباطی، وزارت ورزش تشکیل جلسه داد. برای این پرونده پیش از این، 2 جلسه در روزهای 26 فروردین و 23 اردیبهشت تشکیل شده بود و در نهایت امروز کمیته انضباطی رای خود را در مورد خاطیان  صادر کرد که به شرح زیر است:

تیم سایپا:

فرهاد نفرزاده 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم، سامان فائزی 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 5 میلیون تومان جریمه نقدی، محمدرضا حسینی پویا و مصطفی حیدری تذکر کتبی با درج در پرونده.
 
تیم متین ورامین:

مجتبی میرزاجانپور 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 5 میلیون تومان جریمه نقدی، فرهاد سال افزون 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 5 میلیون تومان جریمه نقدی، امیرعلی محمدفتحعلی یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و 2 میلیون تومان جریمه نقدی.

همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد محرومیت ها و جرایم تعیین شده از ابتدای فصل آینده لیگ والیبال برای بازیکنان یاد شده اعمال خواهد گردید./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار