به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، مهدی فرقانی امروز در آیین هشتمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان افزود: کار روابط عمومی نباید در حد پنهان کاری و سرپوش گذاشتن بر اقدامات سازمان مربوط باشد.
این روزنامه نگار پیشکسوت افزود: فرقانی گفت: به تدریج باید آنقدر اعتماد مدیران به دست
اندرکاران روابط عمومی ها زیاد شود که روابط عمومی ها بتوانند به راحتی در سیاست
گذاری و برنامه ریزی های سازمانی به تشخیص و مصلحت اندیشی بپردازند.
استاد دانشگاه علامه افزود: وی همچنین با
تاکید بر اینکه باید حقایق شفاف و صحیح به مردم اطلاع رسانی شود، گفت: هزینه ای که
برای اصلاح اطلاعات غلط باید پرداخته شود بسیار بیشتر از انتقال حقیقت به مردم است.
فرقانی با اشاره به رسانه ای شدن جهان گفت:
روابط عمومی ها باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر دیر حرکت کنند اطلاعات
پیشاپیش آنها منتقل می شود و تاثیر و واکنش خود را می گذارد.
وی عصر حاضر را عصر شبیه سازی رسانه ها و
به نوعی تصویر رسانه ای واقعیت عنوان کرد و گفت: هم اکنون چه بخواهیم و نخواهیم،
زندگی تصویری و اینترنتی شده است.
وی تاکید کرد: در این عصر روابط عمومی ها
بین مصالح، منافع و ترجیحات مدیران سازمان خود، با آن چه به عنوان روابط عمومی باید
انجام دهند سردرگم هستند.
فرقانی یادآور شد: روابط عمومیها باید
متوجه باشند که در عصر حاضر با مخاطبان فعالی رو به رو هستند که آنها به دنبال
تحلیل، چرا و چه و اما و اگر مطالب می گردند.
گفتنی است در این مراسم از روابط عمومی های برتر استان
اصفهان تجلیل شد/س