روزنامه انگليسي "گاردين" در گزارش جديد خود پيرامون انتخابات پيش روي کشورمان اذعان مي‌کند: علیرغم آنچه از سوی رسانه های مخالف ایران مطرح می شود بسیاری از جوانان ایرانی تمایل خود را برای حضور باشکوه در انتخابات اعلام کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، خبرنگار "گاردين" در گزارشی به سراغ جوانان ايراني رفته تا با آنان پيرامون شرکت در انتخابات گفتگو کند.

خبرنگار گاردين با اذعان به حضور فعال جوانان ايران اسلامي در انتخابات پيش رو مي افزايد "آرش دانشجويي 18 ساله به من در مورد شرکت در انتخابات گفت "من در انتخابات شرکت خواهم کرد و راي خواهم داد. راي دادن حق من است چرا که مي خواهم خود سرنوشت کشورم را تعيين کنم. از ديد من شرکت در انتخابات بخشي از حقوق من در کشوري تحت حاکميت مردم سالاري ديني است." 

وي در ادامه مي افزايد "امير دوست وي 23 ساله است. او نيز در مورد انتخابات ايران گفت که حتمأ در انتخابات شرکت خواهد کرد.

امیر در اين باره افزود که مي خواهد به نامزدي راي دهد که به جامعه اش خدمت کند. او اظهار داشت که در اين باره احساس وظيفه مي کند و افزود "ما در يک شهر و استان و در يک کشور زندگي مي کنيم. ما بايد در سرنوشت مان دخيل باشيم. من نه تنها در انتخابات رياست جمهوري که در انتخابات شوراها هم شرکت خواهم کرد." 

خبرنگار "گاردين" به مقابل دانشکده هنر دانشگاه تهران نيز رفته است. وي در مصاحبه با دو تن از دانشجويان دانشکده هنر مي نويسد "آنان ديدگاه مثبتي نسبت به انتخابات دارند و از آن بعنوان فرصتي براي کشورشان ياد مي کنند.

آنان افزودند که به نامزدي راي خواهند داد که در روندي سالم در مبارزات انتخاباتي شرکت نمايد."




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار