علي‌اكبر محرابيان دستيار ويژه رئيس جمهور در سفر يك روزه از روند اجرايي پروژه‌هاي مهر ماندگار استان اصفهان بازديد كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان، در اين سفر يك روزه كه دكتر ذاكر اصفهاني استاندار، مهندس محمودزاده قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي و چند تن از مسئولان استاني وي را همراهي مي‌كردند از روند اجرايي آزاد راه كنار گذر غربي اصفهان، تعريض باند بلوار معلم، كمربندي خميني شهر، كمربندي جنوب غربي اصفهان، مسير دوبانده زرين شهر- شهركرد، بيمارستان 160 تختخوابي خميني‌شهر، بيمارستان 96 تختوابي كليشاد بازديد بعمل آوردند.
دستيار ويژه رئيس جمهور درحاشيه بازديد از پروژه بيمارستان 160 تختخوابي خميني‌شهر پيشرفت طرح‌هاي مهر ماندگار استان اصفهان را خوب ارزيابي كرد و تاكيد كرد: پروژه‌هاي بيمارستاني مهر ماندگار استان اصفهان تا پايان دولت دهم تكميل و مورد بهره‌برداري قرار گيرد.
مهندس محمودزاده در خصوص پرو‍ژه هاي مهر ماندگار اين اداره كل گفت: بيمارستان160 تختخوابي خميني‌شهر با زيربناي 12891 مترمربع در دو طبقه با كليه امكانات درماني در حال ساخت است. وي پيشرفت فيزيكي اين پروژه را 90درصد ذكر كرد و ادامه داد: در صورت تخصيص اعتبار لازم بزودي اين پروژه تكميل و براي تجهيز و بهره‌برداري به دانشگاه علوم پزشكي تحويل مي‌ شود.
وي همچنين درصد پيشرفت فيزيكي بيمارستان 96 تختوابي كليشاد را 95 درصد عنوان كرد و گفت: اين بيمارستان نيز با زيربناي 10673 مترمربع در 2 طبقه با كليه امكانات درماني در حال ساخت است كه با توجه به برنامه ريزي انجام شده تا پايان تيرماه امسال تكميل و براي تجهيز و بهره‌برداري به علوم پزشكي تحويل مي شود.
قائم مقام وزير در استان اصفهان به ديگر پروژه‌هاي مهم مهر ماندگار، كنارگذر غرب و مسير دوبانده زرين شهر- شهركرد اشاره كرد و اظهار داشت: طول كل مسير دوبانده زرين شهر- شهركرد 30 كيلومتر است كه 23 كيلومتر آن زيرترافيك و 7 كيلومتر باقيمانده تا پايان خردادماه امسال به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي با بيان اينكه پروژه كنار گذر غرب از پروژه‌هاي مهم و تاثيرگذار استان اصفهان است گفت: طول كل پروژه 94 كيلومتر مي‌باشد كه 80 كيلومتر آن زير ترافيك و 14 كيلومتر باقيمانده با پيشرفت فيزيكي بالاي 70 درصد بزودي به بهره‌برداري خواهد رسيد.
مهندس محمودزاده هدف از اجراي اين پروژه را كاهش ترافيك سنگين عبوري اصفهان و شهرستانهاي همجوار، ارتباط ترانزيت صنايع فولاد و ذوب‌آهن به سمت غرب و شمال كشور، ارتباط صنايع واقع در شهرك صنعتي واقع در شهرك صنعتي مباركه اعم از پلي‌اكريل، صنايع نظامي هفت تير و سهولت ارتباط با استانهاي چهارمحال و بختياري و استانهاي شمالي و تهران ذكر كرد و ادامه داد: اين پروژه از آزادراه نطنز- اصفهان آغاز و به ميدان كركوند مباركه منتهي مي شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار