شرکت تئاتر "تاور" که از سال 1992 فعالیت خود را آغاز کرده است، هر ساله یکی از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر را در باغ کاتالان de Boulogneپاریس که یکی از زیباترین صحنه های باز تئاتر در دنیاست، به صحنه می برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، این شرکت در نظر دارد امسال نمایشنامه "رام کردن زن سرکش" یکی از معروف ترین کمدی های شکسپیر را به نمایش بگذارد. این نمایشنامه به زبان انگلیسی و با زیرنویس فرانسوی در پنج پرده اجرا خواهد شد و  Penny Tuerk کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد.  
این نمایش از سه شنبه چهارم ژوئن آغاز شده و تا نهم ژوئن (14 تا 19 خرداد) نیز ادامه خواهد داشت. این اثر پنج شنبه ششم ژوئن نیز ویژه دانش آموزان اجرا شده و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه نیز در دو نوبت اجرا می شود.
داستان درباره دختری به نام بیانکاست که خواستگاران زیادی دارد ولی پدرش به هیچ یک از آنها اجازه خواستگاری نمی دهد تا زمانی که خواهر بزرگترش کاترینا ازدواج کند. ولی هیچ کس حاضر نیست تا با خلق و خوی آتشین کاترینا او را به همسری برگزیند تا زمانی که مردی به نام پاتریکو وارد شهر می شود. پاتریکو برای به دست آوردن همسری ثروتمند تمام تلاش خود را برای رام کردن این زن سرکش به کار می برد و ...
این نمایشنامه در عین حال که سنتی است دارای بخش هایی کمدی نیز هست و به نقش دشوار زنان و مردان در جامعه می پردازد. /ص

برچسب ها: زن سرکمش ، صحنه ، تئاتر ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.