رئيس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامي تهران شمال از راه اندازي گروه هوا و فضا طي ماه جاري خبر داد.

محمد جواد سکوري در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر گفت: از بهمن ماه سال گذشته براي ارتقاي سطح کمي و کيفي طرح‌ هيا پژوهشي، کاربردي و اقتصادي کردن پژوهش و بازگشت سرمايه به دانشگاه و صنعت کشور برنامه‌هاي مختلفي را براي سال جاري طراحي کرديم.

وي در ادامه افزود: با توجه به مسائل و مشکلات در حوزه هوا و فضا و با همکاري و تعامل دانشجويان مختلف سراسري و آزاد و جذب دانشجويان به باشگاه پژوهشگران جوان توانسته‌ايم تا گروه هوا و فضا را طي سه ماه ابتدايي سال 92 راه اندازي کنيم که در حال حاضر کارگروه‌هاي ماهواره عکس برداري و گلايدر تشکيل شده است.

رئيس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه تهران شمال ادامه داد: برگزاري برنامه‌هاي منسجم‌تر و فعال‌تر شدن کار گروه‌ها، ورکاشاب‌هاي آموزشي مختلفي را در زمينه متعدد علمي در طي سال بر پا خواهيم کرد، همچنين با توجه به نياز و علاقه‌مندي دانشجويان کارگاه‌هاي کارآفريني نيز در باشگاه برگزار مي‌شود.

سکوري در ادامه به اهميت مسائل فرهنگي اظهار داشت: همچنين سعي داريم ورکاشاپ‌هاي آموزشي در حوزه فرهنگي را نيز از جمله تواشيح و حفظ قرآن را بر پا کنيم تا دانشجويان در کنار مسائل علمي به مسائل فرهنگي نيز توجه داشته باشند.

وي در پايان اظهار داشت: چاپ مقالات ISI شرکت در کنفرانس‌هاي بين‌المللي، چاپ و خريد کتاب، استفاده از کتابخانه و بهره‌گيري از آزمايشگاه‌ها از ديگر برنامه‌هاي باشگاه پژوهشگران جوان تهران شمال است که در حال حاضر 160 عضو دارد./ع2
برچسب ها: پژوهشگر ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار