رئیس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان شمالی گفت: مخدوش یا پاره کردن پوسترهای دیگر نمایندگان که در مکان های مجاز نصب شده است و توهین به دیگر داوطلبان و تبلیغات خارج از زمان تعیین شده را از دیگر مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی محسوب می شود.

  به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، کیخسروی امروز در جلسه این ستاد بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی تاکید کردوگفت : استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی به هر شکل ممنوع است و با متخلفین طبق قانون برخورد می شود.

رئیس کل دادگستری استان همچنین استفاده از موقعیت شغلی و مکان های غیر مجاز برای تبلیغات را از دیگر مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی عنوان کرد.

فرماندار شهرستان بجنورد بابیان اینکه همه تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری فراهم است ،گفت: در مجموع در بجنورد از بین داوطلبان شرکت در شورای شهر /صلاحیت یازده نفر تایید نشد.

در این جلسه همچنین اعضای جلسه با تاکید بر صرفه جویی در تبلیغات انتخاباتی از ناحیه داوطلبان شوراها و ریاست جمهوری /تصمیماتی را درباره نظارت بر تبلیغات در فضای پیامکی / ممنوعیت تبلیغات در مکان های دولتی و احداث ستاد های تبلغاتی در غیر از مکان های شلوغ شهر اتخاذ کردند/س

برچسب ها: داوطلب ، انتخاب ، تبلیغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.