ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت: هر چند به دلیل آسیب دیدگی که داشتم پزشکان صلاح ندیدند که مقابل حریف آمریکایی کشتی بگیرم اما از آنجا که این یک دیدار حیثیتی بود، روی تشک حاضر شدم.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: قبل از آنکه به تورنمنت آمریکا اعزام شویم آپاندیسم دچار التهاب شده بود و هرچند مقداری درد داشتم اما طوری نبود که نتوانم کشتی بگیرم.
 
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان ادامه داد: در آمریکا بار دیگر دچار درد شدم ولی این بار خیلی شدیدتر طوری که پزشکان موافق کشتی گرفتنم نبودند اما از آنجایی که دیدار با آمریکا حیثیتی بود با قرص مسکن روی تشک حاضر شدم و به لطف خدا پیروز میدان شدم.
 
دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد: از این که شرمنده مردم نشدم خیلی خوشحال هستم و امیدوارم با دعای خیر آنها ضمن آنکه  هر چه زودتر بیماری ام برطرف شود بار دیگر بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.
 
وی درباره وضعیت فعلی خود گفت: با توجه به نظر متخصص باید هر چه سریعتر عمل کنم، فعلاً چند آزمایش داده ام و فکر می کنم پس از جراحی باید چند روزی را استراحت کنم.
 
آزادکار وزن 60 کیلوگرم کشورمان درباره تغییر قوانین کشتی نیز اظهار داشت: من فکر می کنم قوانین جدید باعث جنگندگی و افزایش جذابیت مسابقات کشتی می شود و هر فردی بیشتر تلاش کند به حقش خواهد رسید، در هر صورت از آنجا که بدنبال موفقیت در مسابقات آتی هستم سعی خواهم داشت  هر چه سریعتر خود را با قوانین جدید وفق دهم.
 
اسماعیل پور در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در المپیک 2012 با نا عدالتی از رسیدن به مدال محروم شدم، انگیزه بسیار بالایی برای حضور در مسابقات جهانی 2013 بوداپست دارم چرا که قصد درام با قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی ضمن جبران ناکامی اولین مدال جهانی ام را نیز کسب کنم. /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار