ملی پوش تنیس روی میز گفت: زمانی که بلیط برگشت به ایران رزرو کردیم اطلاعی از زمان بازی نوشاد نداشتیم اگر می دانستیم می ماندیم تا تشویقش کنیم.

حمید رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص علت بازگشت کاروان ایران 30 دقیقه قبل آغاز بازی نوشاد عالمیان مقابل وانگ هائو اظهار داشت: زمانی که ما برای بازگشت به ایران بلیط گرفتیم هنوز مشخص نبود بازی نوشاد با وانگ هائو چه زمانی است ، عالمیان پس از بازی آخرش مقابل متنت فرانسوی 26 ساعت طول کشید تا مقابل حریف چینی قرار بگیرد به همین دلیل ما مجبور شدیم قبل از مسابقه وی برگردیم هرچند دوست داشتیم در سالن باشیم و تشویقش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی فکر می کردند نوشاد هم پس از باخت مقابل متنت به همراه 7 نفر دیگر ملی پوشان به ایران باز می گردد یا خیر گفت: نه ، شاید برخی به فکر می کردند عالمیان مقابل حریف فرانسوی ببازد اما ما تقریبا مطمئن بودیم که وی از پس حریف قدرتمندی بر می آید حتی جو سالن هم پس از آغاز بازی به گونه ای بود که تماشاگران فرانسوی متوجه شدند حریفشان بازنده است.

طاهر خانی در خصوص عملکرد خودش در رقابت های قهرمانی جهان 2013 فرانسه بیان کرد: من اولین تجربه جهانی ام را در بزرگسالان را داشتم و با توجه به تقریبا دو سالی که از رقابت های برون مرزی دور بودم فکر می کنم بد کار نکردم و علیدخت هم در مصاحبه هایش از عملکردم ابراز رضایت کرد.

وی افزود: مسابقات جهانی سطح بالایی داشت فکر می کنم از المپیک هم سخت تر بود زیرا در المپیک هر کشور فقط دو سهمیه دارد ولی در قهرمانی جهان هر کشور با 5 سهمیه شرکت می کند.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد: در این مسابقات من موفق شدم با راهنمایی های مربی ام بازیکن کانادایی را ببرم و به عنوان سرگروه به مرحله دوم راه یابم اما در مرحله حذفی از ناحیه کتف دچار مصدومیت شدم و نتوانستم حمله کنم البته قرعه سختی داشتم و احتمال اینکه برابر حریف قدر روسی ام برنده شوم ضعیف بود اما آسیب دیدگی هم آزارم داد.

طاهرخانی با اشاره به اردوهای مداوم تیم ملی تنیس روی میز در این باره گفت: از زمانی که علیدخت سرمربی تیم ملی شده است حدود دو ماهی است که اردوها تداوم پیدا کرده است اردوی 10 روزه ما در مجارستان قبل از آغاز رقابت های قهرمانی فرانسه هم باعث شد تا به اوج آمادگی نزدیک شویم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار