سید حسن حسینی نژاد، هنرمند گلستانی در مرحله نهایی سومین جشنواره سراسری تئاتر تك نفره در بخش نویسندگی با نمایش آقا رحیم موفق به كسب رتبه سوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان گلستان با اعلام این خبر گفت: هیئت داوران جشنواره تئاتر تك نفره متشكل از سعید كشن فلاح، فریدخت زاهدی و نیما دهقان از بین 19 اثر نمایشی از سراسر كشور، در بخش مسابقه نمایش آقا رحیم به نویسندگی سید حسن حسینی نژاد به عنوان رتبه سوم در بخش " نویسندگی" معرفی كردند.
مسعود طاهری در ادامه افزود: در نمایش  "آقا رحیم" ، حمید نایبی به عنوان (بازیگر)، رضا پورتراب‌زاده (دستیار اجرایی و طراح پوستر و بروشور)، علیرضا زمانی (انتخاب و تنظیم جلوه‌های شنیداری)، ویدا بحری (لباس)، رحمان هزارجریبی (عكاس و تصویربردار)، داریوش بنی عقیل (برنامه ریز) و نسیم حسینی (روابط عمومی) همكاری داشته‌اند.
سومین جشنواره سراسری "تك نفره" با هدف كشف و شناخت استعدادهای برتر، توجه ویژه به بازیگری به عنوان اصلی ترین ركن نمایش، تولید آثار كیفی با حجم و ابعاد كوچك و تولید آثار مناسب با اجرا در فضای غیر متعارف به میزبانی فرهنگسرای نیاوران در تهران برگزار شد./ي2

برچسب ها: آقا رحیم ، تئاتر ، تک نفره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار