رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: پردیس دانشگاه علم و صنعت به همراه مرکز الکترونیک آن علاوه بر افزایش ظرفیت دانشجویان باعث رشد و توسعه علمی کشور و دستیابی به استانداردهای آموزشی و پژوهشی در سطح بین الملل و اعتبار بخشی به مدارج علمی دانش آموختگان می شود.

سعید جبل عاملی، رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، گفت: تا سال 85، در حدود 40 هزار فارغ التحصیل این دانشگاه شناسایی شدند که طبق اطلاعات موجود در بانک اطلاعات کشور، سیل عظیمی از فارغ التحصیلان این دانشگاه وارد مراکز صنعتی شده اند.

وی افزود: مراکز رشد دانشگاه تأثیر بسزایی در صنعتی شدن دانشجویان دارد و حلقه ارتباط بین دانشگاه و صنعت را برقرار می کند.

جبل عاملی ورود طرح های ملی را پلی میان دانشگاه و صنعت خواند و اظهار کرد: از طرفی نیز احداث پردیس دانشگاه و جذب دانشجویی به صورت الکترونیک نیز باعث جذب دانشجویان علاقمند به تحصیل می شود.

وی تحصیل دانشجویان که در صنعت کار کرده اند را این گونه توضیح داد: این دانشجویان با تجربه های زیادی که در صنعت داشته اند، دوباره به محیط دانشگاه وارد شده و به تحصیل می پردازند و تجربه های صنعتی باعث توجه بیشتر به نکات علمی و برعکس کاربرد علم در صنعت را متوجه می شوند و قطعا این دانشجویان موفق ترند.

جبل عاملی خاطر نشان کرد: احداث پردیس دانشگاه و مرکز الکترونیک گامی بلند در جهت افزایش ظرفیت دانشجویان و اعتباربخشی به مدارج علمی دانش آموختگان است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار