سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: علیرغم اینکه کار سختی در پیش داریم اما با دست پر از مسابقات آسیایی بر می گردیم.

غلامرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی  گزینش مورد نظرمان را انجام دادیم و تیم را برای شرکت در مسابقات قهرمانی  آسیا که 9 تیرماه است، آماده می کنیم.

سرمربي تيم ملي بوکس بزرگسالان تصریح کرد: در 10 وزن مسابقات را برگزار می کنیم در وزن 52 کیلو گرم ایمان طیبی و در اوزان 56-60 .69.75.81.91.+91  نیز در بعضی حتی تا 4 بوکسور داشتیم که البته با برگزاری مسابقه درون اردویی تعداد آن ها را کمتر کرده ایم.

وی بیان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی زنجان یکی از بهترین  رقابت هایی  بود که حاصل آن انتخاب 23 بوکسور و دعوت آن به تیم ملی بود.5 نفر نیز در مسابقات درون اردویی از جمع اردونشینان خط خوردند.
 
کريمي ادامه داد: از میان مشت زنان باقی مانده نیز 10 نفر انتخاب می شوند تا به مسابقات اعزام شوند.
 
وی بیان کرد: کار بسیار سختی در پیش داریم اما تمام تلاشمان را می کنیم و مطمئنم که با دست پر از مسابقات باز می گردیم.
 
سرمربي تيم ملي بوکس بزرگسالان در خصوص دعوت از مظاهری و قاسمی پور به اردو عنوان کرد: این 2 بوکسور المپیکی هستند و بنا به دستور پزشک و به علت مسمومیت و مصدومیت در رقابت های  انتخابی شرکت نکردند.

کریمی افزود: ولی این دو مشت زن در مسابقات درون اردویی شرکت کردند در هر صورت ما تمام تلاشمان را می کنیم تا از میان  حاضران در اردو بهترین ها  را به مسابقات آسیایی اعزام کنیم.
 
وی تاکید کرد: همیشه در آسیا حرفی برای گفتن داشته ایم و این بار هم مستثنی نخواهد بود.
 
کريمي در پایان خاطر نشان کرد: همین دو دوره 21 روزه هم برای نتیجه گرفتن در رقابت ها کافی است و امید داریم از تمام توان و پتانسیل خود استفاده کنیم./مح
برچسب ها: غلامرضا ، بوکسور ، سختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار