معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور از شناسنامه‌دار شدن همه هیئت‌های مذهبی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران رضوی‌راد در گردهمایی روسای شورای هیئت‌های مذهبی مازندران گفت: با توجه به رسالت و مسئولیت هیئت‌های مذهبی در چند حوزه فعالیت‌ها متمرکز می‌شوند.

وی با بیان اینکه شناسایی و ساماندهی هیئت‌های مذهبی نخستین قدم است، افزود: باید بتوانیم هیئت‌ها را مدیریت،نظارت، هدایت و هر نوع تهدید را پیشگیری کنیم و این مهم‌ترین موضوع در شورای هیئت‌های مذهبی است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی به آسیب‌زدایی هیئت‌های مذهبی اشاره و تصریح کرد: بحث آموزش هیئت‌های مذهبی و عناصر فرهنگی در این راستا موثر است و باید در دستور کار قرار گیرد.

رضوی‌راد با بیان اینکه برای صدور مجوز هیئت‌های مذهبی چند موضوع به صورت محور تعریف شده است،گفت: این محور بر اساس افکار و اندیشه‌های روحانی تعریف می‌شود و این حساسیت‌ها و مسائل چیزی نیست که دیگران برای ما حل کنند.

وی با بیان اینکه رویکردهای جدید در سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد شده است، افزود: برنامه‌های فرهنگی هدفمند و هدفگذاری و در برنامه پنج‌ساله تعریف شده است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشورتصریح کرد : طرح برنامه به صورت کشوری تدوین شده و اعتبار آن در اختیار مدیر اداره تبلیغات شهرستان قرار می‌گیرد و نوع تدبیر و هماهنگی در شهرستان از طریق شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان انجام می‌شود/س

برچسب ها: شناسنامه ، هیئت ، مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.