اردبیل/

دادگستری اردبیل بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها نظارت كافی دارد

رئیس كل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها نظارت كافی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / غلامعلی رضایی در جلسه ستاد ویژه استانی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی ، اطلاع رسانی و آگاه سازی از قوانین و مقررات را بهترین راه پیشگیری از تخلفات و جرایم دانست و از مدیران دستگاه های اداری ، نهادها و سازمان های استان خواست اطلاع رسانی لازم را به كاركنان و خانواده هایشان داشته باشند.

وی همچنین با تاكید بر نقش آفرینی صدا و سیما در این زمینه نسبت به آحاد جامعه ، از دادستان های سراسر استان خواست در توجیه نامزدها و مسوولان دفاتر تبلیغاتی آنها نسبت به قوانین و مقررات مربوطه ، پیگیری و نظارت لازم را داشته باشند.

رضایی با اشاره به این كه با گذشت زمان و نزدیك تر شدن به روز برگزاری انتخابات شور و نشاط در بین آحاد مردم بیشتر نمایان تر می شود افزود: مردم همانند تمام امتحانات گذشته در تاریخ انقلاب وفاداری خود را در انتخابات پیش رو نیز به اثبات خواهند رساند.

وی گفت: مهم ترین موضوعی كه باید دغدغه تمام مسوولان ، رییس جمهور منتخب و اعضای منتخب شوراهای اسلامی باشد صیانت از آرا و اعتماد مردم پس از حماسه انتخابات با جامه عمل پوشاندن به وعده ها و تلاش برای خدمت به مردم و جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به این كه رهنمودهای مقام معظم رهبری راهگشای بسیاری از مشكلات جامعه است افزود: هر گونه حركت بر خلاف مسیر ترسیمی رهبری دشمنی با ملت و خیانت به نظام و آرمان های شهدا و امام راحل است.

رضایی اظهار كرد: تلاش دشمنان قسم خورده در خارج از كشور و عناصر خود فروخته داخلی آنها در ایجاد حاشیه برای انتخابات و القای دلسردی و نامیدی در مردم تلاشی كور و بیهوده است و وجود ولی فقیه در راس حكومت و تمسك مردم به رهبری به خواست خدا و بركت خون شهدا نظام و كشور را از هرگونه گزند بدخواهان محفوظ نگهداشته و خواهد داشت/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.