قم/

انتخابات عرصه واگذاری امانت به اهلش است

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: انتخابات عرصه واگذاری امانت به اهلش است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، وی امروز در پایان درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، در آستانه یک امتحان بزرگ قرار دارد، تصریح کرد : همه باید خود را برای خلق حماسه ای بزرگ در روز 24 خرداد آماده کنند .

آیت الله نوری همدانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه است تا امانت را به اهلش واگذار کنیم.

وی با تبیین ویژگی های ریاست جمهوری افزود: ولایت مداری، مدیر و مدبربودن، شجاعت در برابر دشمنان ، بصیرت داشتن در همه زمینه های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی از جمله شاخصه های فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است.

آیت الله نوری همدانی عمل کردن بر محور عدالت را کار بسیار سختی دانست و گفت:اینکه کسی بتواند حقوق 70 میلیون انسان را رعایت کند همت و توان والایی می طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی رضوان الله علیه یکی از کار های مهمش آن بود که حوزه، علم و فرهنگ را با سیاست پیوند داد افزود : دشمنان سعی می کنند دین ، علم و حوزه های علمیه را از سیاست جدا کنند، اما اسلام ناب اقتضا می کند، فکر و عمل و اندیشه و حوزه های علمیه با سیاست عجین باشند/س
برچسب ها: قم ، انتخابات ، امانت ، اهل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.