دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر شهر در اطلاعیه ای چند نکته مهم را که گروه های راه یافته به مرحله بازبینی باید مد نظر داشته باشند یاد آوری کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از از روابط عمومی دومین جشنواره تئاترشهر، در این اطلاعیه آمده است: "هر کارگردان، گذشته از این که متونی را در دو یا سه بخش جشنواره پیشنهاد داده باشد، فقط در یکی از بخش های جشنواره می تواند شرکت کند. اگر در یک بخش جشنواره دو متن پیشنهادی یک کارگردان پذیرفته شده باشد، مجاز است یکی از این دو متن را برای بازبینی معرفی کند و هیئت بازبین دو نمایش از یک کارگردان را بازبینی نخواهد کرد. 
در بخش دیگری از این اطلاعیه با اشاره به زمان 40 روزه تا آغاز مرحله بازبینی و تعداد گروه های تئاتری راه یافته به این مرحله آمده است: دبیرخانه جشنواره برای برگزاری هرچه منظم تر و دقیق تر مراحل پیش روی گروه های نمایشی از جمله تمرین و بازبین و آماده سازی نهایی نمایش برای حضور در جشنواره، از گروه های نمایشی درخواست می کند که به زمان بندی اعلام شده از سوی دبیرخانه توجه ویژه ای داشته باشند.
گروه های نمایشی می توانند تا 5 خردادماه با مراجعه به دبیرخانه، هماهنگی های لازم را برای تمرین  و آماده کردن نمایش انجام دهند.
دومین جشنواره تئاتر شهر در تیر و مرداد 92 و در بخش های مختلف صحنه ای، خیابانی، تئاتر امروز شهر، تئاتر کودک و نوجوان، کارگاه های آموزشی و ... برگزار می شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار