رودهن/

انتخابات به عنوان نماد مهم و لیله القدر جمهوری اسلامی است

امام جمعه دماوند انتخابات در ایران اسلامی را به عنوان نماد مهم نظام و لیله القدر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

حجت الاسلام ˈمحمد علاالدینیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: وظیفه شورای فرهنگ عمومی در این برهه مهم، ترسیم هر چه بهتر جایگاه انتخابات در نظام اسلامی است.

وی گفت: براساس فرموده حضرت امام و مقام معظم رهبری جایگاه انتخابات فردی نیست و در واقع جایگاه مهم و اساسی در جهت مردمسالاری دینی و ایجاد الگو برای کشورهای آزادیخواه است.

امام جمعه دماوند با تبریک ولادت حضرت جواد الائمه و مولی الموحدین گفت: بیان ذکر ائمه و جلساتی که در آن نام اهل بیت عنوان می شود نعمتی بزرگ از سوی خداوند برای بندگان است.

حجت الاسلام ˈعلاالدینیˈ افزود: وقتی خداوند بر قومی غضب می کند یاد و خاطره خود و اهل بیت را از آن جامعه می برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند سرمایه گذاری برای ولایت و اهل بیت را موجب رضای حق تعالی عنوان کرد و گفت: دیدار و برگزاری جلساتی که در آن ذکر اهل بیت و محور آن ترویج فرهنگ مقاومت در برابر دشمنان اهل بیت باشد، موجب دوری از غضب الهی می گردد.

وی ایران اسلامی را الگویی مناسب برای دیگر کشورهایی دانست که ادعای دموکراسی دارند و افزود: در ایران اسلامی که در برخی از استان های آن شمار زیادی اهل سنت هستند و در زمان برگزاری انتخابات به دور از ایده و تفکر خود به فرد تایید شده رای می دهند، این خود نشانگر انتخابات آزاد واقعی است.

امام جمعه دماوند همچنین بر رعایت فرهنگ اخلاقی در انتخابات، رعایت چارچوب و قوانین انتخاباتی، فضاسازی مناسب شهری، بی طرفی و امانتداری مجریان برگزاری انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در منطقه تاکید کرد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.