رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: دانشگاهیان با حضوری پرشور در انتخابات دین خود را نسبت به انقلاب، نظام و خانواده معظم شهدا ادا می‌کنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، سیدهادی حسینی فدروی افزود: دانشجویان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند همگام با سایر امت حزب‌الله با حضور آگاهانه در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات نماد اصلی حماسه سیاسی است، بیان داشت: فراهم کردن بستری مناسب برای تحقق این امر وظیفه مسئولان دانشگاه‌ها است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور ضمن گرامی‌داشت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی به نقش این دانشگاه در ساماندهی آموزش عالی و توسعه کشور پرداخت و عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین بازدهی را با کمترین هزینه در عرصه توسعه فضای آموزشی، تولیدات علمی و پژوهشی داشته و افتخارات بسیاری برای کشور در همه عرصه‌ها کسب کرده است.

حسینی همچنین به پیشرفت‌های این دانشگاه به‌عنوان نخستین و بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان پرداخت و اظهار امیدواری کرد که این واحد دانشگاهی همچون گذشته به خدمات علمی، پژوهشی و فرهنگی با در نظر گرفتن کیفیت ادامه دهد./س

 

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.