معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: پیشتاز بودن زنان غیرتمند ایرانی در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات به الگوی بی‌نظیر جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عباس دستباز امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری در اردبیل اظهار داشت: 24 خرداد زنان ما همدوش با مردان و با صلابت‌تر از همیشه با روحیه‌ای شیر زنانه به میدان می‌آیند و نمادی از حضور با شکوه خود را در صحنه سیاسی و خلق حماسه این عرصه به نمایش می‌گذارند.

وی انتخابات را مظهر توانمندی و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه‌ای و جهانی توصیف کرد و افزود: دشمن بسیار تلاش می‌کند تا انتخابات ما را بی‌هویت و بی‌رونق نشان دهد.

دستباز نقش زنان و بانوان را در ترغیب و تشویق بهتر و بیشتر فرزندان و اعضای خانواده به حضور پرصلابت در انتخابات رسالتی سنگین و عظیم توصیف کرد و گفت: ‌این بانوان ما هستند که همیشه بسترهای ترغیب و تشویق خانواده را به امر جهادی فراهم می‌آورند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل انتخابات ریاست جمهوری را حماسه سیاسی عنوان کرد و افزود: از ماه‌ها پیش نگاه‌ها معطوف به ایران اسلامی است و دشمنان به طراحی‌های مختلف دست زده تا در انتخابات اثر منفی گذاشته و به اهداف شوم خود دست یابند.

دستباز در ادامه خاطر نشان کرد: برای همین انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری همواره مورد طمع دشمنان بوده و همواره سعی کرده‌اند با طراحی‌های مختلف سبب ایجاد و تشدید اختلاف در بین مردم و مسئولان و نیز مسئولان با همدیگر و کمرنگ شدن حضور در انتخابات شوند/س 

برچسب ها: اردبیل ، نقش ، زنان ، در ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.