خانه فرهنگ با صفا با برگزاری ایستگاه های هنری در فصل بهار ،طراوت و شادابی را برای کودکان به ارمغان می آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این ایستگاه های هنری در روزهای 2 و نهم خردادماه، ساعت 18- 16 در خانه فرهنگ باصفا ویژه خردسالان و کودکان برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، برپایی ایستگاه های قصه های قرآنی، نقاشی، سفال، کاردستی، هواپیماسازی و شطرنج از جمله برنامه های درنظرگرفته شده در2 عصرپنجشنبه در نظر گرفته شده برای این برنامه است.
برپایی این ایستگاه ها فرصت مناسبی است که کودکان و نوجوانان بتوانند با استفاده از قدرت تجسم، فعالیت عملی و شنیداری تازه ای را تجربه کنند.
درک مطلب، توجه به عواطف، قدرت تخیل، ابتکار، توانایی درونی، امتحان شیوه های گوناگون درحین انجام کار برای رسیدن به موفقیت، خوب دیدن، توجه به خواسته های جمع و یادگیری حرکت جمعی از جمله اهدافی است که در این ایستگاه ها دنبال می شود.
این ایستگاه هنری به مدت 2 ساعت در خانه فرهنگ باصفا برگزار می شود تا ضمن ایجاد محیطی شاد و ایمن برای خانواده ها، فضایی آکنده از آرامش و آموزش را نیز فراهم آورد.
خاطرنشان می شود؛ علاقه مندان برای شرکت در این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خانه فرهنگ باصفا واقع در بلوار آیت الله کاشانی، خیابان وفاآذر شمالی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 44053635 تماس حاصل نمایند.
همچنین نشانی الکترونیکی ferdos. farhangsara.ir  برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مدیریت سازمان فرهنگی هنری منطقه 5 اعلام شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار