مدیر تدارکات کالای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، گفت: در حال حاضر قطعات مورد نیاز شرکت به ارزش تقریبی 400 تا 500 میلیارد تومان توسط تولیدکنندگان در داخل کشور در دست ساخت است، که 12هزار قطعه به ارزش 150میلیارد تومان نیز تاکنون در داخل کشور ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،‌ جعفر مدنی زادگان، با بیان اینکه به طور یقین قطعات تولیدی در صنعت نفت به مرور زمان و با آزمایش و خطا به کیفیت مورد نظر خواهد رسید، گفت: کشورهای پیشرفته نیز با آزمون و خطا به قطعات کیفی در صنعت نفت رسیدند.
 
وی از تحریم به عنوان بزرگترین فرصت برای صنعت نفت یاد کرد و گفت: اکنون بسیاری از قطعات در طرح ساخت و خودکفایی شرکت خطوط لوله تهیه می شود.
 
مدنی زادگان وضعیت واحد های مکانیک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امروز قطعاتی در صنعت نفت توسط واحد مکانیک ساخته می شود که برابری با قطعات آمریکایی و اروپایی دارد و حتی قابلیت صادرات دارد.
 
مدیر تدارکات کالای شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران بر لزوم تهیه کالاهای با کیفیت توسط مناطق تاکید کرد و گفت: سازندگان داخلی باید کیفیت را تضمین کنند و پاسخگو باشند.
 
مدنی زادگان تصریح کرد: شرکت در چند سال اخیر خرید هرگونه کالا در شرکت را به صورت جدی و سختگیرانه نظارت می کند .
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر قطعات مورد نیاز شرکت به ارزش تقریبی 400 تا 500 میلیارد تومان توسط تولیدکنندگان در داخل کشور در دست ساخت است، گفت: 12هزار قطعه به ارزش 150میلیارد تومان نیز تاکنون در داخل کشور ساخته شده است.
 
مدیر تدارکات کالا شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به خودکفایی لوازم مورد نیاز در حوزه شیمیایی شرکت خبر داد و گفت: انواع مواد شوینده، روغن موتور توربین و نوارها در داخل تولید می شود.
 
مدنی زادگان روند ساخت قطعات در حوزه مکانیک شرکت را مثبت دانست و گفت: با توجه به وجود 83 نوع ولو، ساخت و تعمیر این قطعه در شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی با اشاره به اینکه 970 عدد ولو در حال تعمیر است، بیان داشت: در تامین و تعمیر ولو ها مشکلی نداریم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار