" میزگرد سیاسی "؛ برنامه ای که به موضوعات روز سیاسی می پردازد، جمعه برای علاقمندان به مباحث سیاسی پخش می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، " میزگرد سیاسی " به تهیه کنندگی محسن جعفری از سیمای فرانسوی این شبکه پخش می شود.
جعفری درباره این برنامه توضیح داد: موضوعات سیاسی یکی از مسائل و مباحثی است که عامه مردم در هر جای دنیا  با آن در ارتباط هستند. رسانه ملی به عنوان تریبون انقلاب اسلامی نیز وظیفه دارد نسبت به افزایش سطح آگاهی و دانش مخاطبان خود اقدام به تولید برنامه هایی از این قسم نماید. " میزگرد سیاسی " سیمای فرانسوی شبکه سحر در راستای این سیاست رسانه ملی طراحی  شده است و به بررسی موضوعات روز سیاسی اقدام می نماید.
وی گفت: در برنامه روز جمعه در نظر داریم تا به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در ایران بپردازیم و با حضور کارشناس برنامه زوایای این رخداد بزرگ سیاسی – اجتماعی را مورد بررسی قرار دهیم. در این برنامه نگاهی به نحوه تایید صلاحیت نفرات  نهایی معرفی شده از طرف شورای نگهبان قانون اساسی می اندازیم و به پیشینه این نفرات توجه می کنیم.
او افزود: در این برنامه موید صدر حسینی نماینده مجلس نهم شورای اسلامی به عنوان کارشناس حضور دارد و احمد نخستین به عنوان مجری با ایشان گفت وگو خواهد کرد.
در این برنامه نرگس عدل به عنوان دستیار تهیه کننده همکاری می نماید و قاسم جعفری هم تدوینگر برنامه است.
" میزگرد سیاسی " چهار نوبت در طول هفته از سیمای فرانسوی پخش می شود  و تهیه کننده قسمت های مربوط به روزهای یکشنبه و جمعه آن  محسن جعفری است.
" میزگرد سیاسی " جمعه 3 خرداد از ساعت 11:25 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه از سیمای فرانسوی شبکه بین المللی سحر برای علاقمندان به موضوعات سیاسی به روی آنتن می رود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار