مالک باشگاه شهید منصوری قرچک گفت: بی اطلاعی افتخاری از جریانات فوتسالی درد سر شده، من نگفتم باید مشکل باشگاه هم را حل کند ایرادات کمیته را رفع کند کافیست!

کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من نخواستم افتخاری و یا فدراسیون فوتبال مشکلات داخلی باشگاه منصوری را حل کنند، منظورم این بود که رسیدگی و توجه آنها به مسائل مهم موجب می شود باشگاهی مانند منصوری کمتر متضرر شوند.

آقای افتخاری شما به جای اینکه کارم را به من یاد بدهید، هزینه های داوری را که دو سال پشت گوش انداختید بپردازید که در پایان، این هزینه ها نیز گریبانگیر باشگاهها نشود.

 وی افزود: چندین ماه است که در این پست مشغول به کار هستید اما هنوز مشکل پخش تلویزیونی و اسپانسر ها حل نشده است، آیا می دانید اقدام سریع شما در گرفتن پخش تلویزیونی موجب در آمد زایی باشگاه ها می شود و دیگر لازم نیست یک تیم قدیمی به دلیل مشکلات مالی از لیگ برتر و رقابت ها کناره گیری کند.

 مالک باشگاه شهید منصوری اضافه کرد: اگر تجربه ای در فوتسال داشتید می دانستید که منظورم از حرفی که زدم اداره ی باشگاه منصوری  نبود، کوچکترین حرکت شما در کمیته، ارتباط مستقیم با وضعیت کل باشگاهها دارد متاسفانه حرفهایم بی نتیجه است چون افتخاری در جریان کلی امور نیست.

منصوری همچنین خاطر نشان کرد: قصد نداشتم در جلسه روز دوشنبه مجمع شرکت کنم اما با شنیدم این صحبت ها حضورم در جلسه الزامیست، خدا را شکر که هیچ کس در این جلسات  اعتراض نمی کند و تنها حضوری بی نتیجه دارند، به همین دلیل هم فوتسال کشورمان  به این جا رسیده است.

 آقایان وضعيت فوتسال وفق مراد نیست، بیدار شوید و به خود بیاید! تنها حرفی که دارم این است که در میان این همه خرابی فوتسال حسین شمس و نگرانیش برای این ورزش مایه ی افتخار ماست./آق


برچسب ها: باشگاه ، شهید ، منصوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار