رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بجنوردگفت:آگاهی بخشی به رأی اولی ها توزیع فرمایشات حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب بین اقشار مختلف درتحقق حماسه سیاسی نقش مهمی دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، رضایی در هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بجنورد گفت: آگاهی بخشی به رأی اولی ها ، توزیع فرمایشات حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب /بین اقشار مختلف با مسئولیت معاونت شهرداری مصوبات جلسه شورای فرهنگ و عمومی در خصوص انتخابات است.

وی گفت: تحقق حماسه اقتصادی هم /از طریق نظارت بیشتر به قیمت کالاها و صنایع دستی برای رونق اقتصادی منطقه، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع سیاسی و اقتصادی با مسئولیت کتابخانه ها هم از دیگر مصوبات این شورا است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هم با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف گفت: تا کنون بیش از 98 درصد از مردم بجنورداز این مراسم استقبال کردند.

حجت الاسلام ایزانلو افزود: 75 درصد از شرکت کنندگان در این مراسم را جوانان تشکیل می دهند.

وی گفت: سخنرانان از شهرهای قم و مشهد به شکل های گوناگون ،نشست های حلقه های معرفت،پاسخ به شبهات،تلاوت قرآن از جمله برنامه های حسینیه ها و مساجد مراسم اعتکاف است.

فرماندار بجنورد یکی از رسالت های مهم شورای فرهنگی و عمومی حفظ هنجارهای اجتماعی و فرهنگی در تمام زمینه ها عنوان کرد.

پاکمهر افزود: انتخابات باید به شکل سالم و با رقابت سالم برای مشارکت در تعیین سرنوشت،ثبات،استقرار نظام و مانور حماسه سیاسی مردم برگزار شود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.