در جريان افشاگري امروز سايت صهيونيستي موسوم به "والا" مشخص شده است که "ايهود اولمرت" نخست وزير رژيم صهيونيستي در جريان مذاکره با "محمود عباس" رييس تشکيلات خودگردان فلسطين در سال 2008 ميلادي حاضر به عقب نشيني اساسي از مواضع رژيم اشغالگر قدس شده بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شينهوا، در ادامه گزارش اين سايت صهيونيستي آمده است که در جريان ديدار اولمرت و عباس در تاريخ 16 سپتامبر سال 2008 ميلادي در بيت المقدس، نخست وزير رژيم صهيونيستي نقشه راهي براي صلح با فلسطينيان را به محمود عباس ارايه داده بود.

اولمرت در جريان مصاحبه با اين سايت صهيوينستي جزئيات گزارش افشا شده را تاييد کرده و مدعي شده که وي خواهان عقب نشيني رژيم صهيونيستي از مناطق مقدس بيت المقدس شده بود. اهميت اين گزارش از آن روست که براي اولين يکي از رهبران رژيم صهيونيستي از تمايل به عقب نشيني در اين باره سخن گفته است.

در ادامه اين گزارش آمده است که اولمرت با اعطاي حاکميت بخش اعظم شمال بيت المقدس به فلسطينيان و ايجاد تونلي ارتباطي ميان نوار غزه و کرانه باختري موافق بوده است. 


اولمرت از سال 2006 تا 2009 ميلادي نخست وزير رژيم صهيونيستي بود و پس از طرح اتهام ارتکاب فساد مرتبط با خود از مقامش استعفا داد. 
برچسب ها: ایهود ، الولمرت ، عباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار