مدير عامل سابق استقلال گفت: به من هم پيشنهاد مي شد، القاب شواليه و امثال آن را خريداري كنم، اما به محض اينكه اين القاب را مي شنيدم، آن ها را در سطل آشغال مي ريختم.

اميررضا واعظ آشتياني، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: فضاي فوتبال به سمت لومپنيزم و چاپلوسي سوق پيدا كرده و به هيچ وجه به مديريت در استقلال فكر نمي كنم، فعلاً فوتبال ارزاني آدم هاي چاپلوس، دلقك و لوده باشد، بهتر است.

وي افزود: زمان مديريت من در استقلال به تمام بازيكنان به يك اندازه پول مي دادم، بيشترين درصدي که يك بازيكن نسبت به سايرين دريافت مي كرد پنج يا 10 درصد بود، اما حالا اختلاف پرداختي ها 60 درصدي است.

آشتياني ادامه داد: من نمي دانم پاداش درهمي استقلال چه شده است و از فتح اله زاده بايد بپرسيد كه آن پاداش ها را چه كار كرده است.

حداقل به جرأت مي توانم بگويم كه هيچ بي انصافي در زمان مديريتم انجام نداده ام و حق و حقوق بازيكنان را به حسابشان واريز كردم.

مدير عامل سابق آبي پوشان خاطرنشان كرد: من هم مي توانستم شواليه باشم، اما ترجيح دادم كه خودم باشم و اين القاب را در سطل آشغال مي ريختم چون آنقدر به كارم وارد بودم كه احتياجي به القاب بيهوده نداشته باشم.

وي در پايان گفت: سؤالات شما را افرادي بايد پاسخ دهند كه ادعاي حرفه اي گري مي كنند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
دیگه به استقلال نیا چون دوست نداریم.حاجی جون هر طوری که هست مارو قهرمان میکنه.مدیر محبوب ما حاج علی فتح الله!!
Iran (Islamic Republic of)
موسی استقلالی
۱۱:۴۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
تنها مدیر عاملی که به استقلال و استقلالی ها خیانت کرد اشتیانی بود سه سال ما رو از قهرمانی دور کرد خدا ازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
abbas
۱۱:۳۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است دمت گرم مهندس
آخرین اخبار