دبیر اجرایی همایش بین المللی اندیشه های فلسفی شهید مطهری از آخرین مهلت ارسال مقالات و از آخرین مراحل اجرایی این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛ ابراهیم علی پور با بیان این خبر افزود: علیرغم پایان یافتن مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این همایش، امکان ارسال چکیده های جدید همراه با اصل مقالات وجود دارد و با توجه به اتمام مهلت ارسال چکیده ها، چکیده بودن مقاله ها بررسی نخواهد شد.
وی تصریح کرد: کمیته علمی همایش کلیه چکیده ها را مورد بررسی قرار داده است و نتایج این بررسی ها را به صاحبان آنها ارسال کرده است و افرادی که از این نتیجه اطلاع نیافته اند، می توانند با دبیرخانه این همایش تماس برقرار کنند.
علی پور در ادامه در خصوص مهلت ارسال مقالات بیان داشت: اوایل تیر ماه آخرین مهلت ارسال مقالات است و از صاحبان چکیده مقالات تأیید نشده درخواست می شود تا این زمان، نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند.
وی در پایان با اشاره به تغییر کد استان قم عنوان کرد: با تغییر کد استان قم از 0251 به 025 و نیز افزوده شدن عدد 3 به ابتدای شماره های شهر قم تلفنی دبیرخانه همایش بین المللی اندیشه های فلسفی شهید مطهری به 3293580-025 تغییر پیدا کرده است و همچنین شماره نمابر دبیرخانه نیز 32935691-025شده است./جم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار