بوشهر/

تمکین به رای شورای نگهبان احترام به نخبگان و تکریم مردم است

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس گفت: تمکین به رای شورای نگهبان احترام به نخبگان و تکریم مردم است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام موسی احمدی در مراسم سالروز میلاد مولود کعبه و تجلیل از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در کنگان اظهار داشت: رزمندگان ما در مکتب ناب امیرالمومنین علی (ع) توانستند حماسه سوم خرداد را خلق کنند.

وی با بیان فضایل و مناقب حضرت مولی‌الموحدین امیرالمومنین علی (ع) افزود: علی (ع)اسوه ایثار و مقاومت و شجاعت بود که توانست اسلام ناب محمدی (ص)را در جهان نشر دهد.

احمدی بیان کرد: بدون تردید تاسی به سیره مولای مومنان موجب شد رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه در فتح خرمشهر تابلویی عظیم از ایثار، شجاعت و مقاومت و عزت را ترسیم کنند.

این نماینده مجلس، امیرالمومنین(ع) را قرآن ناطق دانست و خاطر نشان ساخت: حضور امام در عرصه‌های مختلف در کنار پیامبر اعظم (ص) جلوه‌ای بارز از اتمام و اکمال رسالت نبوی با امامت بود.

احمدی یادآور شد: علی (ع) اقیانوس ژرف و بی‌منتهایی است که هرچه انسان در بطن آن فرو رود و غواصی کند دریچه‌ای نو و تازه از کمال و وارستگی و سعادت به‌رویش گشوده می‌شود.

وی افزود: بشریت خسته از ظلم و تعدی برای نجات چاره‌ای جز رجعت به اندیشه‌های ناب این اعجوبه خلقت یعنی امام علی(ع) ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر فتح خرمشهر و حماسه سوم خرداد را رمز پیروزی ملت مقاوم ایران در برابر دشمنان دانست و ابراز داشت: تقدیر و تجلیل از مقام شامخ شهیدان و رزمندگان اسلام تجلیل و پاسداشت ارزش‌هاست.

احمدی در بخش دیگر به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره و گفت: اطاعت از ولایت مطلقه فقیه جامعه را به سمت و سوی یک حماسه سیاسی سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه ملت ایران یک ملت امتحان داده و همیشه در صحنه است به حماسه ملت در 22 بهمن 91 اشاره و اظهار داشت: حماسه 24 خرداد تداوم حماسه 22 بهمن است.

احمدی به تمکین کاندیداها در برابر قانون اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان از ارکان مهم این کشور است و تمکین به رای این شورا که اساس آن قانون است احترام به نخبگان و نیز تکریم مردم است.

وی به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره و خطاب به کاندیداها گفت: کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت و از تضعیف و اهانت و شکستن حریم و حرمت‌ها اجتناب کنند./ج1

برچسب ها: تمکین ، تکریم ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.