شركت فرش آستان قدس رضوي به عنوان واحد برتر در زمينه سلامت كار در سال 1392، موفق به دريافت لوح تقدير شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مديرعامل شركت فرش آستان قدس رضوي ، با بيان اين كه در پنجمين همايش روز جهاني ايمني و بهداشت حرفه‌اي موفق به دريافت لوح تقدير به عنوان واحد برتر استان شده‌ايم گفت: در اين همايش كه با حضور رييس مركز بهداشت خراسان رضوي، سرپرست اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان برگزار شد، شركت فرش آستان قدس رضوي موفق به دريافت لوح تقدير شد.

غلامرضا باغشني اظهار داشت: با ارزيابي‌هاي صورت گرفته و به پاس قدرداني از زحمات و خدمات انجام شده، اين واحد صنعتي در حوزه رعايت استانداردها و شاخص هاي ايمني و بهداشت حرفه‌اي به عنوان «واحد برتر در زمينه سلامت كار» در سال‌جاري برگزيده شده است.

وي با بيان اينكه اين شركت داراي۵۰۰ نفر استاد كار ماهر مي‌باشد، افزود: ابتدا به نيروهاي كار آموزش‌هاي لازم داده مي‌شود، سپس براي كار آماده مي‌شوند كه از اين تعداد ۷۰ درصد زنان و ۳۰ درصد از مردان مشغول به كار بوده و از تمام امكانات رفاهي و بهداشتي و خدماتي از قبيل پزشك مقيم در كارگاه، مهد كودك و سالن غذاخوري برخوردار مي‌باشند.

باغشني گفت: در سال «حماسه سياسي و حماسه اقتصادي»، برنامه‌هاي اصلي اين شركت حفظ اشتغال، تامين فرش‌‌هاي حرم مطهر رضوي با بهترين كيفيت و همچنين ارائه خدمات در تمام اماكن متبركه وابسته به آستان قدس رضوي است. 

برچسب ها: فرش ، آستان ، قدس رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.