رییس پردیس قم دانشگاه تهران، تحول در رشته های علوم انسانی را از تاکیدات و مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دکتر سیدمحمد مقیمی افزود: این مهم باید مطابق با فضای نظام ارزشی جامعه و در راستای پاسخگویی به نیازهای اساسی جامعه صورت بگیرد.
وی اظهار کرد: با وجود تلاش های بسیار در این مسیر ولی تاکنون خروجی مورد انتظار رهبر فرزانه انقلاب و افرادی که دغدغه جدی در این خصوص با هدف معطوف بودن به ارزش های اسلامی دارند، محقق نشده است.
رییس پردیس قم دانشگاه تهران، بر ضرورت گسترش روابط میان حوزه و دانشگاه تاکید کرد و افزود: بهره گیری از توانمندی های حوزه در بسیاری رشته ها از منابع غنی فقهی حوزه علمیه قم از اولویت مهم این دانشگاه محسوب می شود.
مقیمی افزود: ارتقای رشته های دانشگاهی و افزایش پذیرش در مقاطع مختلف تحصیلی از مهمترین اهداف این دانشگاه است از این رو امسال در مقطع دکتری ظرفیت پذیرش را تا شش برابر افزایش داده ایم.
وی با اشاره به جذب دانشجو در مهرماه امسال در تمام رشته ها و در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و در فضای مجازی گفت: 750نفر در کارشناسی ارشد و 330 نفر در مقطع دکتری و دو هزار و 500 نفر در فضای مجازی پذیرش می شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.