سخنگوي كميسيون حقوقي قضايي مجلس با تاكيد بر اينكه نامزدهاي انتخاباتي نبايد در مناظره‌ها رقباي خود را به چالش بكشند، گفت: سلامت انتخابات به سلامت شعارها و اظهار نظرهاي نامزدهاي انتخابات وابسته است و آنها نبايد در جهت کسب آراء بيشتر رقباي خود را زير سوال برند.

"محمد‌علي اسفناني" نماينده مردم فريدون شهر، فريدون و چادگان، در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري برنامه‌ها و مناظرات انتخاباتي كانديداهاي رياست جمهوري در رسانه ملي، گفت: كانديداهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در مناظره‌هاي انتخاباتي خود بايد اخلاق انتخاباتي را رعايت كرده و از تخريب يكديگر پرهيز كند.

وي در ادامه افزود: عرصه انتخابات، عرصه‌اي براي رقابت سالم در جهت خدمت‌رساني به ملت ايران است و زير سوال بردن كانديداها از سوي يكديگر امري ناشايسته است.

سخنگوي كميسيون حقوقي قضايي مجلس تصريح كرد: نامزدها نبايد با قصد تخريب رقباي خود درصدد کسب آراء بيشتر باشند چراکه اين مهم بيانگر ضعف آنها بوده و ممکن است اين تخريب‌ها آسيب جدي به خودشان وارد كند.

نماينده فريدون شهر، فريدون و چادگان ادامه داد: سلامت انتخابات به سلامت شعارها و اظهار نظرهاي نامزدهاي انتخابات وابسته است و آنها بايد به هواداران خود لزوم رعايت اخلاق انتخاباتي را تاكيد كنند.

سخنگوي كميسيون حقوقي قضايي مجلس در پايان خاطر نشان كرد: رعايت اخلاق اسلامي از نكات مهمي است كه كانديداها بايد به آن پايبند باشند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار