سید
ابراهیم خوشحال در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام
این خبر گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری شهروندان منطقه چهار هزار بار با
سامانه 137 تماس گرفتند.
وی افزود: در این ماه ناحیه 2 شهرداری منطقه با
یک هزار و 654 پیام در صدر قرار گرفت نواحی، 1 و 3 نیز به ترتیب با یک
هزار و 405 و یک هزار و 198 پیام برای پاسخگویی به شهروندان منطقه فعالیت
کردند.
خوشحال در پایان خاطر نشان کرد: در ناحیه سه با انجام 96
درصدی پیامها رتبه نخست سرعت انجام کار و همچنین ناحیه 2 رتبه نخست رضایت
شهروندی را در میان نواحی سهگانه به خود اختصاص داد./ل