مربی پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: حمایت از تیم ملی فقط این نیست که شما صرفا خوبی‌ها را ببینید و آنها را بیان کنید، با انتقاد هم می توان به تیم ملی کمک کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمد مایلی کهن که به حمایت از تیم ملی در آکادمی فوتبال حضور یافته بود اظهار داشت: برای کمک به تیم ملی به اینجا آمده ام.

وی تصریح کرد: بازیکنان ایران مثل شیر هستند و باید فعل خواستن را صرف کنند تا مقابل قطر به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: بازی مقابل قطر بسیار سخت است، این بازی در خانه حریف برگزار می شود و دو تیم نیز به امتیاز این بازی نیاز دارند و از همین رو باید با تمام قدرت در این میدان حضور یابیم.

مایلی کهن در خصوص عدم دعوت از رحمتی برای حضور در تیم ملی گفتک صحبت کردن در این خصوص فقط تیم ملی را وارد حاشیه میکند، کی روش باید در این مورد نظر بدهد که نظر خود را اعلام کرده است.

وی همچنین درباره برگزاری اردوی آماده سازی برای ملی پوشان در کیش برای آشنایی بیشتر با شرایط آب و هوایی قطر گفت: برگزاری این اردو می توانست باعث تحلیل رفتن توان بدنی ملی پوشان شود.

مایلی کهن در خصوص انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: صحبتی در این زمینه ندارم اما بارها گفته‌ام من عاشق پرسپولیس هستم، از دهه 40 طرفدار این تیم بودم و به عنوان مربی و بازیکن در این تیم کار کردم.

وی افزود: نوبت به ما هم می‌رسد سرمربی پرسپولیس شویم، اگر این دنیا هم نوبت به من نرسد در آن دنیا نوبت من می‌شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار