دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آرایش انتخاباتی جدید که پس از اعلام صلاحیت نامزدها روشن شده است، گفت: عکس العمل نامزدهای تائید شده و احراز نشده بحمدالله عکس العمل مناسبی بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی اظهارداشت: در کشور نیاز به احزاب و تفکر حزبی بیشتری داریم تا زمینه برای پیشرفت کشور هموارتر شود.

وی با بیان اینکه وجود احزاب ضامن واجد شرط یکی از عوامل مصونیت حفظ اصل نظام است، یادآور شد: به واسطه برخی اشتباهات در امور اجرایی کشور و برخی سوء مدیریت‌ها در طول انقلاب در قوای سه گانه حرف این وجود دارد که به اصل نظام خدشه وارد شود در حالی که با وجود حزب، حزبی که امور اجرایی و مجلس و شوراها را مدیریت می کند باید پاسخگوی عملکرد نامناسب خود باشد.

حبیبی افزود: حزب موتلفه اسلامی 50 سال است که در کشور شکل گرفته است و این ماندگاری آن نشان از مستحکم بودن پایه های ایدئولوژیک آن است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به آرایش انتخاباتی جدید که پس از اعلام صلاحیت نامزدها روشن شده است، عنوان کرد: عکس العمل نامزدهای تائید شده و احراز نشده بحمدالله عکس العمل مناسبی بود.

وی در بخش پایانی سخنانش خطاب به دبیران حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: تمام تلاشمان را باید برای گسترش حضور مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به کار بگیریم و هر تمهیدی لازم است بیاندیشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار