روز نخست رقابتهای مسترز روسیه با درخشش جودوکاران آسیایی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای جودو مسترز روسیهبا حضور 199 جودوکار از 41 کشور جهان آغازشدو جودوکاران در اوزان سبک در روز نخست روی تاتامی رفتند.

در وزن منفی60کیلوگرم 14 جودوکار به رقابت پرداختند و در نهایت (تاکاتو) نفر اول رنکینگ جهان که چندی پیش با قهرمای در گراند اسلم پاریس خود را به جودو جهان معرفی کرده بود با شکست برابر تمامی رقیبانش قهرمان شد.

(گانبت بولدباتار) نقره گرفت و (پاپاناشویلی)از گرجستان به همراه (فیلیپه کیتادی) از برزیل به نشان برنز دست پیدا کردند.

در وزن منفی 66کیلوگرم (سرگئی لیم) از قزاقستان صاحب مدال طلا شد. (داوادورج) مغولی با رنکینگ یک جهان با دو شکست مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر قدس و (دیوید لاروس) فرانسوی عنوانی بهتر از هفتمی کسب نکرد. (ناموفومی) از ژاپن نایب قهرمان شد و مدال برنز هم به (لاروس) فرانسوی و نماینده رژیم اشغالگر قدس به طور مشترک رسید.

در وزن منفی 70 کیلوگرم (نیام اوچیر) مغولی که در مسابقات قهرمانی آسیای بانکوک با برتری مقابل سعید ملایی به فینال مسابقاتراه يافته بود در مبارزه پایانی(دکس الموت) هلندی را شکست داد و قهرمان شد. (الموت) نقره گرفت و مدال برنز هم به مغولستان و ازبکستان رسید.

روز دوم این رقابتها در اوزان سنگین پیگیری خواهد شد و جواد محجوب در وزن منفی 100کیلوگرم دور نخست به دیدار نماینده روسیه خواهد رفت./مح

برچسب ها: آسیایی ، طلا ، مسترز ، جودو ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار