عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: کاندیداها بايد در مناظره‌هاي انتخاباتي خود، اصول اخلاقی و علمی را مشخص کنند، چراکه در مجادله احسن طرفين مذاکره کننده ضمن حفظ شخصيت يکديگر به نقد عالمانه و دوستانه يکديگر مي‌پردازند.

"قاسم جعفری" نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري برنامه‌ها و مناظرات انتخاباتي كانديداهاي رياست جمهوري در رسانه ملي، گفت: کاندیداها بايد در مناظره‌هاي انتخاباتي خود، اصول اخلاقی و علمی را مشخص کنند، چراکه در مجادله احسن طرفين مذاکره کننده ضمن حفظ شخصيت يکديگر به نقد عالمانه و دوستانه يکديگر مي‌پردازند.
 
وی در ادامه افزود: نامزدها بايد در عرصه سیاسی و انتخاباتی به رقباي خود اجازه ارائه برنامه‌هاي‌شان را  داده تا در شرايطي سالم، فضا براي نقد برنامه‌هاي کانديداها شكل گيرد، همچنين کاندیداهای انتخاباتی به جای آنکه از رقبای خود سکویی برای صعود بسازند، به سوابق و توانمندی های آنها توجه کنند.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نامزدها در مناظرهاي و برنامه‌هاي انتخاباتي به نفي يکديگر نپردازند و از هرگونه حاشیه‌سازی و سیاه‌نمایی‌های افراطی پرهیز کنند، همچنین آنها بايد تعامل و تناسب میان قوای سه‌گانه را مورد توجه قرار دهند.   

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار