رکابزن اهل جمهوری چک بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان را یکی از بزرگترین تورنمنت های دوچرخه سواری در سطح آسیا دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،"آلویس کانکوفسکی" با اعلام اين مطلب افزود: تور ایران – آذربایجان یکی از بزرگترین و مهم ترین تورهای دوچرخه سواری است که من در آن شرکت کرده ام و از این بابت احساس افتخار می کنم.

وی ادامه داد: منطقه آذربایجان در کشور ایران منطقه ای بسیار زیبا است که مردمان آن هم مهمان نواز و دوستدار رشته ورزشی دوچرخه سواری هستند.

این رکابزن اهل جمهوری چک که قهرمانی جهان در سال 2007 را در کارنامه درخشان خود دارد، در خصوص مرحله چهارم بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان تصریح کرد: این مرحله از تور جزو مسیرهای کف و دارای سه خط امتیازی بود و رقابت شدیدی بین دوچرخه سواران بود و خوشحالم که توانستم با جمع آوری امتیازات لازم و بهبود زمان در مجموع به پیراهن طلایی و امتیازی مجموع چهار مرحله دست پیدا کنم.

وی با اشاره به سختی مسیر مرحله پنجم تور بیست و هشتم، گفت: از هم اکنون می گویم که برای مرحله پنجم که یک مسیر کوهستانی و دارای سربالایی های زیادی است، امید موفقیت چندانی ندارم و می توانم بگویم که فردا بیش از آنکه برای خط زدن تلاش کنم، یک تماشاگر خواهم بود.

کانکوفسکی ادامه داد: با این حال تلاش من و هم تیمی هایم برای موفقیت تیم دوکلاپراگ ادامه خواهد داشت و ما سعی خواهیم کرد که "میلان کادلچ" که یک سربالایی رو خوب و قوی است را کمک کنیم تا در این مرحله صاحب عنوان شود و زمان تیم را بهتر کنیم.

آلویس کانکوفسکی تا پایان مرحله چهارم و در مجموع چهار مرحله از بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با کسب 12 امتیاز همچنان صاحب پیراهن امتیازی است. این رکابزن مطرح همچنین با زمان 10 ساعت و 44 دقیقه و 56 ثانیه در صدر رکابزنان تور قرار گرفته و صاحب پیراهن طلایی است./ب

برچسب ها: بزرگترین ، تورهای ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.