فرماندار ملایر گفت: نقش رسانه ها در خنثی کردن توطئه های دشمنان بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مصطفی آزاد بخت در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان ملایر گفت: در این عرصه مهم سیاسی که استکبار جهانی می خواهد انتخابات سرد و کم رونق برگزار شود، نقش رسانه ها در خنثی کردن توطئه های دشمنان بی بدیل است.
وی رسانه ها و مطبوعات را وارث فرهنگ غنی اسلامی دانست و تاکید کرد: باید در نبرد رسانه ای دشمنان همانند پدران خود که در برابر تهاجم زمینی و نظامی دشمن ایستاده و پیروز شدند، شما نیز با تمام توان برای پیروزی تلاش کنید.
وی خواستار نقش آفرینی رسانه ها در عرصه انتخابات شد و گفت: به طور حتم، رسانه ها نقش برجسته و بی بدیلی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری دارند.
آزاد بخت با بیان اینکه رسانه ها باید با قلم زنی و نقش آفرینی خود در گرم کردن تنور انتخابات تلاش کنند افزود: اصحاب رسانه و مطبوعات ایثارگرانی هستند که با کمترین اجر مادی، به شهر و جامعه خود خدمت می کنند، در حالیکه کار فرهنگی آنها از ارزش معنوی بالایی برخوردار است.
فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به اینکه رسانه ها یکی از ارکان مهم توسعه هستند، با تمام توان آمادگی لازم برای تقویت مطبوعات شهرستان را داریم، چراکه رونق مطبوعات، رونق شهر را به دنبال دارد.
آزاد بخت تقویت مطبوعات محلی را مقدم بر مطبوعات استانی و کشوری دانست و بیان داشت: مطبوعات و رسانه های ملایر باید ویژه باشند و مستقل و نترس تمام مشکلات و خواسته های مردم را به ما منتقل کنند.
وی بر لزوم نقد منصفانه و سازنده، حضور به موقع، همکاری و ارتباط متقابل، حفظ و تقویت وحدت و تلاش برای توسعه شهرستان توسط رسانه ها تاکید کرد و افزود: روند همکاری رسانه ها با مجموعه شهرستان باید یک روند منطقی باشد.
وی در عین حال تقویت وحدت برای توسعه شهرستان، دعوت همه برای سعه صدر و قبول دیدگاه های انتقادی را از سیاست های خود در ملایر عنوان کرد و افزود: من نقد منصفانه را در ردیف پشتیبانی کارشناسانه می دانم./ب
برچسب ها: نقش ، رسانه ، خنثی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.