عملیاتی شدن پروژه‌های تعریف شده برای منطقه گاوازنگ زنجان را نیازمند اعتبار 400 میلیارد ریالی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح های گردشگری منطقه گاوازنگ، گفت: هم اکنون عملیات اجرایی سه طرح برای مجموعه تفریحی و گردشگری گاوازنگ آماده اجرا است.

احمدیان افزود: این سه طرح شامل پارک صفه، پارک کوهستان و مجموعه تجارتی است که بخشی از طرح کلی منطقه تفریحی گاوازنگ را تشکیل می دهد.

وی یادآورشد: مجموع اعتبار مورد نیاز برای اجرای این سه طرح 400 میلیارد ریال است که امسال برای اجرای پارک کوهستان و بخشی از پارک صفه 160 و تا 170 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان، به کلنگ‌زنی مجموعه گردشگری کوهستان اشاره و اجرای این طرح را نيازمند 2 تا 2.5 میلیارد تومان اعتبار دانست و تصريح كرد: زمان بهره‌برداری ازاين  مجموعه گردشگری پنج ماه بعد از آغاز عملیات اجرایی است .

احمديان تاكيد کرد: بزرگترین طرحی که در گاوازنگ اجرا خواهد شد، پارک صفه است که در سال جاری با اختصاص 180 میلیارد ریال بخشی از آن اجرای شده است.

مدیر عامل سازمان همیاری‌های شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به توافقات اولیه برای انجام کارهای مربوط به طرح تله کابین با بخش خصوصی طی چند سال گذشته خاطر نشان كرد: سرمایه‌گذار طرح بنا به دلایلی موفق به انجام طرح نشد از این رو سازمان همیاری شهرداری در نظر دارد این طرح را به سرانجام برساند./ع

 

 

برچسب ها: طرح ، گاوازنگ ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.