مردم در انتخابات حماسه ای بی نظیر خلق می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: تلاش عناصر داخلی و خارجی ضد قانون اساسی برای تحریک احساسات مردم در نتایج احراز صلاحیت ها و نظر شورای نگهبان بی نتیجه ماند و مردم ما راه را به خوبی شناخته، حماسه ای بی نظیر در انتخابات خلق می کنند.

آیت الله اسدالله ایمانی بیان کرد: مردم ما به دنیا نشان دادند آمدن داوطلبان و احراز صلاحیت آنها و یا کنار رفتن عده ای در اراده آن تاثیر ندارد و راه صحیح را تشخیص داده و به خوبی عمل کردند.
وی ادامه داد: مردم ما نشان داده اند راه را شناخته و آن را به خوبی ادامه می دهند تا حماسه ای دیگر در 24 خردادماه 92 خلق کنند و این مهم بی شک با فضای همدلی مسوولان و دست اندرکاران رقم خواهد خورد.

ایمانی افزود: حماسه سیاسی بدون بصیرت امکان پذیر نیست و معتقدیم زمانی حماسه شکل می گیرد که بدانیم قرارگاه اصلی دشمن کجاست و بدانیم دوست چه می گوید و دشمن چه می خواهد.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر یک حادثه تاریخی نیست بلکه یک جریان است که به پیروزی های پی در پی منتهی شده و همچنان ادامه دارد گفت: امروز اردوگاه دشمن و استکبار جهانی مشخص است وباید به دنبال شناسایی دشمن باشیم تا حماسه ها عملیاتی شوند./ب

برچسب ها: خلق ، حماسه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.