انتشار تصاویر غیر اخلاقی دختر جوان با هدف کلاهبرداری

رییس پلیس فتا گلستان از شناسایی عامل انتشار تصاویر غير اخلاقي در اينترنت خبرداد و گفت : متهم انگيزه خود را از اين كار اغفال دختران جوان و كلاهبرداري از آنها عنوان كرده است .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رجبلی گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی ، کارشناسان در یکی از شبکه های اجتماعی فردي را كه اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و مبتذل مي كرد شناسایی کرده و موضوع را براي رسيدگي به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.  
وی در تشریح این خبر اذعان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد مدیر صفحه مذكور با ایجاد گروهی در یکی از شبکه های اجتماعی و انتشار تصاویر مبتذل با هدف عضوگیری از بین خانمها و اغفال آنان قصد کلاهبرداری از طعمه هاي خود را دارد.  
رییس پلیس فتا استان گلستان افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی ، نهایتاً متهم شناسایی و پس از عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد، وی ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود ولی پس از بازجویی علمی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را كلاهبرداري و اخاذي از آنها عنوان کرد.  
سرهنگ رجبلی در خاتمه به آن دسته از مديران وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌هاي اينترنتي كه در پوشش فضاي مجازي اخلاق و عفت عمومي جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داد كه برخورد پليس با اين گونه هنجارشكنان برخورد جدي، قاطع و قانوني خواهد بود./ز 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار